Για τιμές καλέστε: 6936513213

auspuff 200Η χρήση του αυτοκινήτου για μικρές διαδρομές τους χειμερινούς μήνες δεν αποτελεί ενδεδειγμένη χρήση μιας και δεν προλαβαίνει ο κινητήρας να ανεβάσει την προβλεπόμενη θερμοκρασία λειτουργίας.

Εάν οι καθημερινές διαδρομές κατά την περίοδο του Χειμώνα είναι μικρότερες των 10 χλμ., προκαλούνται βλάβες στο αυτοκίνητο. Αυτό συμβαίνει επειδή ο κινητήρας λειτουργεί για μεγάλο χρονικό διάστημα με πλούσιο μείγμα σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Ο θάλαμος καύσης, οι βαλβίδες και τα μπουζί καλύπτονται από ένα παχύ στρώμα επικαθήσεων άνθρακα. Σε αυτές τις συνθήκες, ο κινητήρας μπορεί να αντιμετωπίσει πρόβλημα με τα ελατήρια των εμβόλων. Το αποτέλεσμα είναι η κατανάλωση καυσίμου να αυξηθεί, τα μπουζί να κινδυνεύουν με καταστροφή, ακόμα και να «καούν» οι βαλβίδες εάν δεν κλείνουν σωστά.

Οι μικρές διαδρομές έχουν επίσης επίπτωση στον καταλύτη και την εξάτμιση. Τόσο από τον άνθρακα, που επικάθεται και βουλώνει ορισμένες διόδους του καταλύτη, όσο και από το νερό που δεν προλαβαίνει να εξατμιστεί και μένει μέσα στην εξάτμιση.
Πρέπει να έχουμε υπόψη ότι για την καύση ενός κιλού καυσίμου χρειάζονται και 15 κιλά ατμοσφαιρικού αέρα. Από την καύση αυτών των 16  κιλών μείγματος, παράγεται ένα κιλό καθαρό νερό. Εάν ο κινητήρας, ο καταλύτης και η εξάτμιση έχουν τη θερμοκρασία λειτουργίας, τότε αυτό βγαίνει άμεσα στην ατμόσφαιρα σε μορφή υπέρθερμου ατμού. Σε κρύο περιβάλλον μένει στην εξάτμιση και τη σκουριάζει.

Αποδυνάμωση της μπαταρίας
Οι κοντινές διαδρομές και οι χαμηλές θερμοκρασίες το Χειμώνα έχουν επίπτωση και στη φόρτιση της μπαταρίας.  Δεν προλαβαίνει να φορτιστεί. Για να πραγματοποιηθεί πλήρη επαναφόρτιση της μπαταρίας, μετά από ένα πρωινό ξεκίνημα, θα πρέπει να λειτουργήσει για αρκετή ώρα ο κινητήρας. Μπαταρίες που μένουν για μεγάλες περιόδους ημιφορτισμένες υφίστανται θειίκωση και καταστρέφονται, Επικάθεται δηλαδή στις πλάκες μία άσπρη σκόνη.

Η καλύτερη πρόληψη για τα παραπάνω είναι:

  1. Να μην βάζουμε σε λειτουργία τον κινητήρα, για να λειτουργήσει για λίγα λεπτά σταματημένο. Δεν κερδίζουμε τίποτε από αυτή τη διαδικασία, αλλά μόνο επιβαρύνουμε την κατάσταση.
  2. Κατά διαστήματα, να κάνετε μεγαλύτερες διαδρομές με υψηλές στροφές και λειτουργία του κινητήρα σε κανονική θερμοκρασία, για να φτάσει τόσο ο κινητήρας όσο και η εξάτμιση σε θερμοκρασία αυτοκαθαρισμού. Αυτό θα το δείτε στην εξάτμιση του αυτοκινήτου, η οποία θα έχει καθαρίσει από τη μαυρίλα του άνθρακα.

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.