Οι συμβατικές μπαταρίες δεν είναι κατάλληλες για αυτοκίνητα με σύγχρονη τεχνολογία start-stop. Αυτό διαπιστώθηκε σε έλεγχο που διεξήγαγε η λέσχη αυτοκινήτων της Γερμανίας ADAC, μαζί με το ίδρυμα ελέγχου, Stiftung Warentest, σε αυτοκίνητα που φέρουν αυτό το σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου.
Εξαιτίας των συχνών εκκινήσεων οι συμβατικές πηγές ενέργειας έχουν σύντομο χρόνο ζωής. Γι' αυτό απαιτείται η τεχνολογία AGM (Absorbent Glass Mat) ή οι μπαταρίες της τεχνολογίας EFB (Enhanced Flooded Batteries). Μόνο αυτές αντέχουν σε πολλούς κύκλους εκφόρτισης και επαναφόρτισης.
Όλα τα προϊόντα AGM και EFB ανταποκρίθηκαν καλά στις δοκιμές. Ωστόσο, οι μπαταρίες της τεχνολογίας EFB είναι σημαντικά φθηνότερες από τη σειρά AGM, επειδή στην ουσία πρόκειται για μπαταρίες υγρών οι οποίες είναι αναβαθμισμένες ειδικά για την τεχνολογία start-stop. Δηλαδή η μπαταρία EFB είναι μια φθηνότερη λύση για όσους δεν μπορούν να αγοράσουν τη μπαταρία AGM.
H Banner Running Bull EFB κερδίζει το βαθμό «Καλό». Για να θεωρηθεί μια μπαταρία κατάλληλη για την τεχνολογία start-stop, πρέπει να είναι ικανή να μετατρέπει και να αποθηκεύει την ενέργεια πέδησης σε ηλεκτρική ενέργεια.
Όποιος χρειάζεται μια μπαταρία της τεχνολογίας AGM, πρέπει να υπολογίζει σε τιμές των 180 με 250 ευρώ. Αυτός ο τύπος έχει σχεδιαστεί για την τεχνολογία start-stop και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις πολλών κύκλων επαναφόρτισης.
H ADAC ήλεγξε επίσης τις συμβατικές μπαταρίες υγρών, που κοστίζουν περίπου 130 έως 150 ευρώ.
Η Banner είχε και σ' αυτές πολύ θετικά αποτελέσματα. Είναι βελτιωμένη σε σχέση με προηγούμενες δοκιμές με πολύ καλύτερα αποτελέσματα και συνιστάται από τους τεχνικούς της ADAC για τα συμβατικούς τύπους αυτοκινήτων. .
Ο έλεγχος έδειξε ότι στα αυτοκίνητα με τεχνολογία start-stop μπορεί σίγουρα να τοποθετηθεί μια μπαταρία του τύπου EFB εκτός αν ο κατασκευαστής προβλέπει κατηγορηματικά μπαταρία του τύπου AGM.
Η διάρκεια ζωής των μπαταριών AGM και EFB είναι κατά κανόνα ίδια με τις συμβατικές μπαταρίες. Μετά από τέσσερα έως πέντε έτη, θα πρέπει να αντικατασταθούν.
Οι μπαταρίες για συμβατικής τεχνολογίας αυτοκίνητα που συμμετείχαν στον έλεγχο: